پس از بررسی کارشناسان این مرکز، اگر مدارک شما کاستی یا اشتباهی نداشته باشند، از شما درخواست میشود کپی برابر اصل مدارک خود را به این اداره بفرستید. شما می توانید با مستر ثبت تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما کوتاهترین مسیر را در ثبت شرکت انتخاب کنید و در اسرع وقت شرکت خود را به ثبت برسانید. محصولات و خدماتی که علامت برای معرفی آنها ثبت می شود . ثبت برند / برند یک نام تجاری با یک اصطلاح ، علامت ، نشان ، یا طرح یا ترکیبی از این ها است که برای شناسایی کالای شما و تمایز بین یک محصول با محصولات دیگر و مشابه و جهت شناسایی شما به کار می رود به طور خلاصه نام تجاری سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می شود. یک ایده خوب ، به ویژه در بازار شلوغ مانند توزیع نوشیدنی ، ممکن است ارائه محصولات خوب به این خرده فروشان تخصصی باشد. را نیز به آن عرضه میکند و همین عرضه و تقاضا در کلیت، محیط بازار و تعادل بازار را رقم میزند. برند توصیفی : علامت توصیفی نشانی ست که مستقیما محصول را توصیف میکند. سوال سوم اینکه اگه بخوام همینطوری برند ثبت کنم حتما جواز کسب لازمه؟

ثبت شرکت سهامی خاص

علامت تجاری قابل نقل و انتقال است و باید مطابق مقرارت قانون ثبت علایم و اختراعات ایران به ثبت برسد. دانش بنیان و هرآنچه باید درمورد این شرکتها باید بدانید. شرکت دانش بنیان معاف از پرداخت مالیات ، عوارض و گمرک به مدت 15 سال می باشد. این نتیجه به صورت رد پرونده و یا نقض در آن اعلام می شود . از سیستم قانونی بخواهیم شرکت ما را تحت یک شماره ملی به رسمیت بشناسد. توجه داشته باشید که برند بین المللی و یا جهانی تنها از طریق دفاتر مالکیت معنوی هر یک از کشور های عضو سیستم مادرید امکان پذیر است. پیشنهاد می کنیم استعلام برند را با دقت کامل انجام دهید تا در مراحل بعدی دچار مشکل نشوید و زمان و هزینه تان هدر نرود. در صورت تایید برند، برند شما نزد اداره مالکیت محفوظ باقی می ماند و باید ادامه مراحل را انجام دهید. پس از انتخاب نام برند، لازم است تا به سامانه اینترنتی مراجعه نمایید. در کشورهای خارجی برای امور بازرگانی و عمومی اکثرا شرکت با مسئولیت محدود ( LTD ) را انتخاب می کنند. البته در نهایت سند صادر شده از اداره ثبت شرکتها ” آگهی تاسیس” شرکت صادر می کند.

ثبت برند

البته این هزینه برای ده برگ است و به ازای هر برگ اضافه باید 700 تومان دیگر بپردازید. برای ثبت شرکت، باید در دو مرحله این موضوع را در روزنامه جاپ کنید. در مرحله بعدی باید به بخش کاربری خود مراجعه کرده و مدارک شخصی مورد نیاز را در وب سایت آپلود کنید. حال شما باید هزینه روزنامه رسمی در نوبت اول را پرداخت کنید که حدودا بعد از یک هفته روزنامه چاپ و به آدرس شما ارسال می شود. سندی که بابت این ثبت صادر می شود سند رسمی است. ثبت شدن در این دفتر مانند ثبت سند در دفترخانه اسناد رسمی است زیرا با توجه به ماده 5 اصلاح آییننامه ثبت شرکت ها، اداره ثبت شرکت ها در تهران و اداره ثبت شرکت ها در شهرستانها، قائم مقام دفترخانههای رسمی در ثبت شرکت ها هستند. به عنوان آخرین مرحله جهت ثبت رسمی و قانونی، درج آگهی شرکت در روزنامه رسمی است. است. اگر بخواهیم هزینههای ثبت شرکت را مرحله به مرحله ذکر کنیم، شامل این موارد خواهند بود. اما اینآگهی تاسیس به معنی این نیست قبلا تشکیل نشده است.
 
آگهی دوم به معنی داشتن شماره ثبت علامت تجاری است، و تقریبا %۹۰ کار انجام شده است. ثبت شرکت به معنی این است که ایجاد قانونی شرکت را به صورت رسمی ثبت نماییم. تاسیس شرکت اما ایجاد شرکت بر اساس شرایط قانونی است که گفته شده است. تفاوت تاسیس و ثبت شرکت بطور کلی ناشی از این است که در ثبت با تاسیس و ایجاد شرکت را قانونی ثبت می نماییم. ما در قانون تجارت انواع شرکتها را داریم که برای هر کدام از آنها تفاوت تاسیس و ثبت شرکت وجود دارد. بعد از اتمام مراحل ثبت شرکت باید درخواست چاپ آگهی در روزنامه رسمی کشوری را بدهید. رای تشکیل پروندهی شما به چیزهای مثل پوشه و پاکت احتیاج است که باید هزینهی آنها را بپردازید. متصدی نسخه دوم را با قید تاریخ و شماره ثبت پس از امضاء و مهر به متقاضی برمیگرداند. متصدی یک نسخه از آن را در پرونده ضبط میکند و مندرجات آن را در دفتر مخصوص ثبت شرکت ها به ثبت میرساند. درخواست ثبت شرکت را در دو نسخه همراه با ضمایم تسلیم متصدی ثبت میکنید. تمام سرمایه غیرنقد تقویم و تسلیم شده باشد شرکت تشکیل شده است.
 
این نوشته از اینجا برداشت شده است.