تولید محتوا شیراحمدی  به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و امروزه تولیدکنندگان محتوا انتخاب‌های زیادی مانند وب‌سایت‌ها و مجلات آنلاین، شبکه‌های اجتماعی، فیلم‌های آموزشی، اسلایدهای آموزشی و بسیاری موارد دیگر دارند. در ضمن، می‌توانید در این مقاله از مجله Farreads، ایجاد پادکست را نیز به تنظیمات برگزیده اضافه کنید، ما به این خواهیم پرداخت که پادکست چیست و چگونه یک پادکست را به طور کلی تولید کنیم و خواهیم فهمید که چه روش‌ها و تجهیزاتی برای ایجاد پادکست وجود دارد. ، از ارزان به گران. همچنین نحوه آماده سازی استودیوها و تجهیزات موجود در بازار ایران برای ضبط پادکست را بررسی خواهیم کرد.

تولید محتوا به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و امروزه تولیدکنندگان محتوا گزینه‌های زیادی مانند ایجاد وب‌سایت و مجلات آنلاین، شبکه‌های اجتماعی، فیلم‌های آموزشی، اسلایدهای آموزشی و بسیاری موارد دیگر را در اختیار دارند. در همین حال، می توانید ایجاد پادکست را نیز به این گزینه ها اضافه کنید. در این مقاله از مجله فرادرس، خواهیم دید که پادکست چیست و چگونه می توان یک پادکست کامل ساخت و چه روش ها و تجهیزاتی برای ایجاد پادکست از ابتدا وجود دارد. علاوه بر این به نحوه آماده سازی استودیو و تجهیزات موجود در بازار ایران برای ضبط پادکست خواهیم پرداخت.

وقتی مردم به دنبال پاسخی برای این سوال می گردند که پادکست چیست، پاسخ های متفاوتی دریافت می کنند. در واقع محتوای ارائه شده در قالب یک برنامه رادیویی، معمولا رایگان، انحصاری و مرتبط با نیازهای امروزی، به عنوان پادکست شناخته می شود. در واقع کلمه پادکست ترکیبی از دو کلمه "iPod" و "broadcast" است که اولی پخش کننده موسیقی اپل و دومی "پادکست" (معمولاً در رادیو و تلویزیون) است.

آمار نشان می دهد که مردم به طور متوسط ​​5 ساعت در هفته را صرف گوش دادن به پادکست می کنند. البته این آمار مربوط به ایران نیست، اما میل به ساخت و شنیدن پادکست در ایران نیز رشد کرده است. با توجه به علاقه مردم به ایجاد پادکست، افرادی که با روش های بازاریابی دیجیتال آشنا هستند نیز از این نوع محتوا در بازاریابی خود به خوبی استفاده می کنند.

دلایل ایجاد و  دوره تولید پادکست زهرا شیراحمدی

ظهور گوشی‌های هوشمند و سفرهای طولانی بین محل کار و خانه، چه در وسایل حمل‌ونقل عمومی و چه در ترافیک تک ماشین، فرصت‌های رشد بزرگی را برای پادکست‌ها فراهم کرده است. البته دلایل استراتژیک دیگری نیز برای پادکست وجود دارد. پادکست ها دنیای خصوصی تری نسبت به وبلاگ ها و مجلات آنلاین هستند. علاوه بر این، ارتباط عمیق تری با مخاطب وجود دارد زیرا شنوندگان زمان بیشتری را با پادکست ها می گذرانند تا محتوای متنی.

پادکست ها را می توان هنگام آشپزی، ایستادن در صف نانوایی، رانندگی با ماشین یا در مترو، اتوبوس و تاکسی گوش داد، در حالی که در این مواقع نمی توان محتوای نوشتاری را خواند یا تماشای فیلم های آموزشی در این مواقع با مشکل همراه است. . . در نتیجه، دلایل زیادی برای در نظر گرفتن پادکست نسبت به سایر اشکال محتوا وجود دارد.