مطمئناً اگر یک وب سایت دارید یا اگر یک مدیر کسب و کار یا متخصص سئو هستید، اهمیت تولید محتوا را می دانید. تولید محتوا در افزایش رتبه وب سایت و فروش و تبلیغات آن بسیار موثر است. یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز که اخیرا برای مدیران و متخصصان وب سایت و کسب و کار اهمیت پیدا کرده است، کپی رایتینگ در سئو است. این موضوع را می توان یکی از مهم ترین موارد در سئو دانست و نقش آن در سئو به خصوص اخیراً بسیار مشخص شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد کپی رایتینگ در سئو و دلایل آن با شما صحبت کنیم. توجه داشته باشید که در این مقاله درباره موضوعات بسیار مهم با شما صحبت خواهیم کرد. با مجله وب مستر بلاگتون همراه باشید.

نوشتن چیست؟ اهمیت کپی رایتینگ در سئو

خوب، اگر می خواهید تمام دانش را در مورد این موضوع به دست آورید، ابتدا باید بدانید کپی رایتینگ به چه معناست. اگر بخواهیم به طور کلی در مورد متن نویسی صحبت کنیم. باید بگوییم که کپی رایتینگ یک حرفه و یک هنر واقعی است و اگر آن را یاد بگیرید، می توانید کار تولید محتوا و تولید محتوای بهتر را انجام دهید. اگر محتوای وب سایت شما بهینه شده باشد و تمامی معیارها و الزامات را رعایت کرده باشید، می تواند در توسعه کلمات کلیدی و رتبه بندی وب سایت به شما کمک زیادی کند. به طور دقیق تر، اگر بخواهیم موضوع کپی رایتینگ را واضح تر توضیح دهیم، باید به سراغ یک مثال برویم. با فرض اینکه در شغل خود دانش و تجربه دارید و از این مهارت ها برای انجام وظایف محول شده به طور کامل استفاده می کنید. این می تواند نتایج خوبی به شما بدهد و هرکسی که به حرفه شما نیاز دارد آن را به شما سپرد زیرا می داند که شما در آن بهترین هستید. ما باید روشن کنیم که کپی‌رایتینگ چیزی است که گوگل و موتورهای جستجو می‌دانند که وقتی کاربر را به سایت شما می‌فرستند، نتیجه موضوع مورد نظر خود را دریافت می‌کنند. همه چیز در مورد سئو نیست و یکی از راه حل های سئو است، اما به طور کلی یکی از مهمترین موضوعات در سئو، هنر کپی رایتینگ است. در ادامه این مقاله به مهم ترین سوالات و نکات مربوط به تولید محتوای وب سایت در سال 2023 خواهیم پرداخت.

کپی رایتینگ و سئو اولیه

یکی از اصول مهم در امر نویسندگی، تولید محتوا تحت استراتژی و سیاست های به روز است. همانطور که در قسمت های قبلی این محتوا اشاره کردیم، موتورهای جستجو محتوایی را در اولویت قرار می دهند که کاربر را به نتیجه ای که به دنبالش بود نزدیک کند. بهترین کار این است که استراتژی هایی را که تاکنون در ساخت محتوای وب سایت خود آموخته اید مرور کنید و این اطلاعات را به روز کنید. ما یک سری اطلاعات طلایی و به روز را برای شما توضیح خواهیم داد که برای تولید محتوا باید در نظر داشته باشید.

انتخاب عنوان و آماده سازی ذهنی موضوعات

یکی از مهمترین موارد در بحث کپی رایتینگ عنوانی است که برای مقاله خود انتخاب می کنید. بهتر است نام ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی داشته باشد. این بدان معناست که شما باید عنوان و محتوایی داشته باشید که کاربر و مخاطب را تشویق کند که به صفحه محتوا برود، سپس متن را بخواند و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کند. محتوا باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این سوال را در ذهن خود در نظر بگیرید که تولید این محتوا چه چیزی را از مخاطب باید حل کند و در این محتوا چه پیامی باید داشته باشد که نتیجه بهتری را برای این مخاطب به دنبال داشته باشد. . .
 

هدف و پیام محتوا

موضوع دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که ابتدا باید از خود بپرسید که در محتوایی که تولید می کنید در مورد چه چیزی با مخاطبان خود صحبت خواهید کرد و از 3 طریق مشخص کنید که محتوای شما چه خواهد بود. زیاد نیست محتوا تبلیغات است. یا به کاربر خود آموزش دهید یا اطلاعات را به مخاطبان خود منتشر کنید. شما باید بتوانید یکی از این موارد را انتخاب کنید.

در مورد محتوای خود با دقت فکر کنید

بعد از اینکه موضوع را انتخاب کردید و بهتر است نوع محتوا را مشخص کنید، باید به سراغ اجرای ایده ای که ساخته اید بروید. بدون فکر و ایده شروع به تولید محتوا نکنید زیرا این موضوع می تواند شما را گیج کند و از مسیر تولید محتوای سئو خارج کند. شما باید به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید و در مورد آن صحبت کنید.

از ابزار برای یافتن کلمات استفاده کنید

استراتژی دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که در مورد کلمات و موضوع انتخابی خود تحقیق کنید. در این زمینه باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. می توان مخاطبان سایت را به خواندن مطالب و ادبیات آن ترغیب کرد. دوم اینکه کلمات کلیدی مرتبط با موضوع شما هستند، شما باید از کلمات در محتوا استفاده کنید تا پس از جستجو، مخاطبان هدف تشویق به خواندن آن محتوا شوند. برای این مواقع، بخش ابزارهای سئو بلاگتون ابزارهایی دارد که می توانید آنها را بهتر یاد بگیرید و استفاده کنید.

احساسات مخاطب را در نظر بگیرید

یکی از موارد دیگری که در ایجاد محتوای سئو و رعایت اصول کپی رایتینگ اهمیت دارد، توانمندسازی افکار و احساسات مخاطب و روانشناسی است. محتوای شما باید به گونه ای طراحی شود که مخاطب احساس کند فرصت را از دست داده است. این محتوا باید نکات اصلی ارائه یک محصول یا خدمات خاص یا راه حل یک مشکل یا مشکل را به مخاطب منتقل کند و در نهایت هم همین باشد و اصل و نتیجه درستی داشته باشد.

استفاده از روش های رفتاری ادبیات خاصی است

یکی از مهمترین چیزها در مورد ایجاد مقاله برای یک مخاطب خاص و خواندن آنها این است که مقالات را به شما مرتبط کنید. در واقع بهتر است این کار را به صورت ساده انجام ندهید و از مقالات در هدف خاص خود استفاده کنید. شما باید خلاق باشید و از کلمات مختص موضوع استفاده کنید. تصاویر یا کلیپ ها می توانند این تفاوت را به مخاطب منتقل کنند و مخاطب احساس می کند با انواع مختلفی از اطلاعات روبرو می شود که در آنجا پاسخ جستجوی خود را پیدا می کند.

خلاقیت در تولید محتوا

یکی از انواع خلاقیت هایی که می توانید از آن استفاده کنید، نوع ادبی تخصصی تولید محتوا است که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم. یکی دیگر از چیزهای خلاقانه ای که می توانید هنگام ایجاد محتوا از آن استفاده کنید، انتخاب موضوعات جذاب برای آن است. استفاده از عکس ها و کلیپ های سفارشی و تصاویر کلیدی می تواند محتوا را برای مخاطب جذاب و خواندنی کند.

مدت زمان محتوا

یکی از مواردی که در تولید محتوا باید به آن توجه کرد، طول محتوا است. طول محتوا می تواند به شما در بهبود و رتبه بندی وب سایت کمک کند، اما از طرف دیگر می تواند نرخ پرش در وب سایت شما را افزایش دهد. اما باید در نظر داشته باشید که در این بین کیفیت را قربانی نکنید و ویژگی را جذاب تر توضیح دهید. تجربه تا کنون برای طول محتوا 1800-3200 کاراکتر برای مقالات آموزشی و 1000-2000 کلمه برای محتوای تبلیغاتی است. همیشه در ابتدای مطلب یک موضوع چالش برانگیز را به مخاطبان خود ارائه دهید و سپس چالش ها را دسته بندی کنید و در پایان راه حل ها را به طور کلی و برخی راه حل ها را به تفصیل توضیح دهید. در محتوایی که برای محصولات در نظر گرفته اید، به مخاطبان خود اطلاع دهید که این محصول دارای تخفیف محدود است و استفاده از این تخفیف را ویژه کنید. به خاطر داشته باشید که صادق بودن و رعایت تخفیف ها و وعده ها به رشد برند شما کمک زیادی می کند.
 

رجوع به مقاله: https://blogten.ir/all-about-seo-copywriting/