به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه پس از حضور در یک جمعی در دالاس اعلام کرد که دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده است.

در حالی که واکسن زدن در میان جمهوری‌خواهان با واکنش‌های منفی مواجه است، اقدام ترامپ در زدن دوز تقویت کننده واکسن کرونا با «هو شدن» از سوی حضار در نشست دالاس مواجه شد.

در نشستی در شهر دالاس مجری برنامه که از مجریان سابق فاکس نیوز بود، از ترامپ پرسید: «هم من و هم رئیس جمهور واکسن زده‌ایم، آیا شما دوز تقویت کننده را دریافت کردید؟»

ترامپ در پاسخ گفت: «بله». پس از آن، حاضرین در این نشست اقدام به هو کردن رئیس جمهور سابق آمریکا کردند که ترامپ از آنها خواست تا این کار را متوقف کرده و گفت که صدای مخالفان فقط از سوی گروه کوچکی در گوشه‌ای از سالن شنیده می‌شود.

این در حالی است که «فرانسیس کالینز» مدیر موسسه ملی بهداشت آمریکا روز یکشنبه هشدار داد در صورتی که آمریکایی‌ها درباره راهبرد کاهش موارد ابتلا به کرونا هوشیار نباشند، سویه اومیکرون کرونا می‌تواند آمریکا را به سوی ابتلای روزانه یک میلیون نفر برساند.

بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، سویه اومیکرون کرونا تا کنون در 89 کشور جهان شناسایی شده و مکان‌هایی که این ویروس شیوع یافته، تعداد موارد ابتلا هر یک و نیم روز تا سه روز دو برابر می‌شود.